Неділя
05.05.2024
06:31
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт учителя української мови і літератури Глибоцького ліцею
Димчук Тетяни Мирославівни
Головна Реєстрація Вхід
Класні справи »
Вхід на сайт


Меню сайту

Міні-чат
200

Мудрі вислови

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

            Класне керівництво починається, як правило, з вивчення класу й окремо кожного учня. У результаті створюються необхідні умови для правильної, раціональної організації виховної роботи, для здійснення індивідуального підходу. Вивчення учнів триває упродовж усього їхнього навчання. Це допомагає краще організувати виховну роботу. Приступаючи до вивчення школярів, класний керівник повинен добре пам'ятати вказівку А. С. Макаренка про те, що «…знання вихованця повинно прийти до вихователя не в процесі байдужого його вивчення, а тільки в процесі спільної з ним роботи і найактивнішої допомоги йому».
            Успішна діяльність класного керівника можлива лише за умови чіткого планування виховної роботи в класі.  План роботи класного керівника — це науково обґрунтоване проектування становлення і розвитку колективу учнів класу і кожного вихованця зокрема. Планування виховної діяльності потребує від класного керівника передусім аналізу стану справ в учнівському колективі, ознайомлення з передовим досвідом і рекомендаціями психолого-педагогічної науки. На основі аналізу складають характеристику класу, в якій відображають стан рівня вихованості колективу і окремих учнів, ступінь згуртованості колективу, дієвість громадської думки в ньому, стиль взаємин між членами учнівського самоврядування і рядовими членами колективу, відхилення від норм поведінки окремих учнів та їх причини й інші особливості. Така характеристика дає можливість намітити конкретні завдання виховної роботи з класом.

 

      Тема виховної роботи:
 «Створення згуртованого колективу класу,
сприяння формуванню норм етики та моралі,
формування національної свідомості,
життєвих компетенцій шляхом усебічного розвитку».



Цілі   виховної діяльності

 
 1. Виховання та розвиток фізично здорової  особистості, вільно мислячої, талановитої,  збагаченої знаннями, яка  готова до творчої праці.
 2. Формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу.
 3. Здійснення спостереження за особистим розвитком дитини, сприяння створенню оптимальних умов для формування морального та духовного        
     розвитку її особистості.
  4. Організація співпраці усіх ланок виховного процесу.
  5. Виховання ціннісного ставлення до життя, уміння знаходити у ньому радість та бажання творити добро.
  6. Створення умов  для розвитку етичних та моральних якостей особистості учня.
  7. Допомага учням та їх батькам знаходити порозуміння між собою, не губити віру у близьких людей.
  8. Сприяння   розвиватку творчих, духовних, інтелектуальних, фізичних  можливостей та здібностей.

 


Відомості про учнів...

Аналіз виховної роботи за 2014-2015 н. р....

 Розклад уроків...

 Соціальний паспорт класу...

 Зайнятість учнів  у позаурочний час...

 Лист успішності...

План виховної роботи  на І семестр 2015-2016 н. р....

Діагностична карта визначення рівня довіри...

Діагностична карта пізнавальних інтересів...


 

Годинник

Пошук

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

...

...

ЗНО